UPDATE: Directorul TAROM a discutat cu cei 6 pasageri care au rămas la Amsterdam

Publicat de radiomures, 3 decembrie 2017, 13:07 / actualizat: 3 decembrie 2017, 14:28
Acesta i-a asigurat că va căuta rute alternative pentru a-i transporta cât mai repede posibil către Bucureşti, potrivit unui comunicat al companiei.
Aproape 120 de persoane care urmau să plece sâmbătă seara din Amsterdam spre Bucureşti cu o cursă aparţinând companiei TAROM au rămas pe aeroportul din Schipol deoarece aeronava s-a defectat.
***
Pasageri uitați în aeroportul din Amsterdam.
Unii pasageri ai avionului Tarom blocat pe aeroportul din Amsterdam nu au fost informaţi că va veni o aeronavă Tarom duminică dimineaţă pentru a-i transporta la Bucureşti şi au fost uitaţi la hotelul de lângă aeroport. Cei 120 de pasageri a unei curse Tarom au rămas blocaţi peste 12 ore în aeroport din cauza unor probleme tehnice ale aeronavei care urma să-i aducă în ţară.
Oamenii s-au plâns de serviciile proaste de comunicare ale companiei de stat, iar unii dintre ei au dormit în aeroport. Compania a trimis în această dimineaţă un avion care să-i preia, dar unii pasageri, care au dormit la hotelul de lângă aeroport, au fost uitaţi acolo, potrivit Digi24. Astfel, aeronava a decolat spre Bucureşti fără toţi pasagerii din avionul blocat. Cursa era programată să plece spre Bucureşti în jurul orei 10:00, ora României.
TAROM a anunțat că va acorda despăgubiri pasagerilor zborului Amsterdam-București, iar șeful reprezentanței companiei la Amsterdam va fi demis, au declarat, pentru AGERPRES, surse din aviație.