Turismul mureșean promovat unitar la Târgul de Turism al României
Publicat de Corina Muntean, 19 noiembrie 2018, 16:20 / actualizat: 19 noiembrie 2018, 17:54
Ediția de toamnă a Târgului naținal de Turism s-a încheiat duminică la Romexpo București. Prin Asociația ”Visit Mureș”, județul Mureș a avut un stand propriu care s-a bucurat de vizita a mii de persoane.
Managerul Asociației, Szocs Levente, a explicat astăzi că este pentru prima dată când au participat și centrele de informare din Sovata, Reghin și Sighișoara:
Este important să apărem unitar, cu un concept de județ, să convingem turiștii să petreacă cât mai mult timp în județ. La stand s-au împărțit peste 10.000 de pliante, iar pentru noi a fost o experiență, să testăm proiectele nostre în derulare. Aici vedeți un infotouch, un proiect care dorește să schimbe puțin sistemul de informare, datoria noastră fiind promovarea județului. Am discutat cu mai multe agenții, le-am prezentat locații pe care probabil ei nu le cunosc, datorită faptului că județul Mureș are o diversitate enormă – cultură, outdoor, spa, cam pentru toate categoriile de vârstă.
Responsabilă de promovarea online a Asociației Visit Mureș, Osvath Emese, a declarat că s-a creat o platformă și o aplicație pe telefoanele mobile, ce încearcă să acopere oferta turistică a întregului județ, și care vor fi operaționale în următoarele luni:
Ne-am gândit să lansăm pagina web www.visit-mures.com în trei limbi, în engleză, română și maghiară, ne pregătim cu texte, cu imagini și filmări, și sperăm ca până la sfârșitul anului să avem pagina de web funcțională. Și lansăm și aplicația județului Mureș, care va conține toate aceste informații, cu hărți, cu trasee accesibile. Aplicația visit-mures va fi accesibilă în IOS și în Android, probabil undeva la începutul anului viitor.
Pentru ca accesul la toate aceste oferte turistice mureșene să fie cât mai facil, CJ Mureș prin președintele Peter Ferenc a anunțat că se va implica în asigurarea infrastructurii de transport rutier.
Valeriu Russu