Tîrgumureşenii nu ştiau de noul număr OPC
Publicat de radiomures, 7 ianuarie 2013, 00:00
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor poate fi sesizată, începând de ieri, la un nou număr de telefon.
Cetăţenii pot reclama încălcarea drepturilor la 021/9551, număr apelabil din orice reţea la tarif normal.
Potrivit noilor reglementări din domeniul protecţiei consumatorilor, vânzătorii au obligaţia de a afişa un anunţ cu acest număr.
La Tîrgu-Mureş, agenţii economici au fost luaţi prin surprindere şi nu aveau afişat noul număr.
Nici tîrgumureşenii nu ştiu de schimbarea numărului de la Protecţia Consumatorilor.
Ei spun că oricum preferă să îşi rezolve singuri problemele.
Din 6 ian. toţi operatorii economici sunt obligaţi să afişeze noul număr de telefon la loc vizibil, lângă casa de marcat, lângă orarul de funcţionare sau în spaţiul de comercializare.
De asemenea, pe afişul respectiv este obligatorie înscrierea datelor de contact ale Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor în a cărui rază teritorială se află comercianţii respectivi.
Raluca Creţ