Țara Făgărașului devine brand

Publicat de Corina Muntean, 10 aprilie 2021, 12:33
Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Ţara Făgăraşului a alocat 30.000 de euro pentru construcţia unui brand local pentru promovarea zonei atât în România, cât și în străinătate.
Astfel, Asociația care cuprinde 26 de comune și peste o sută de sate din județele Brașov și Sibiu a realizat un studiu de piață și a lucrat pe construcția siglei și a manualului de brand local.
Potrivit lui Florian Ioani președintele Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Țara Făgăraşului”, zona a reușit să dezvolte turismul doar cu 20 de ani în urmă „ aflându-ne între două oraşe importante – Sibiu şi Braşov – trebuie cumva să ieşim în evidenţă printr-o destinaţie de sine stătătoare şi diferită de cea metropolitană. Noi facem un turism aparte, un turism de nişă, un turism de linişte, diferit de cel din zonele urbane”.
Ţara Făgăraşului a primit anul trecut titlu de destinația anului 2020 din partea bloggerilor din domeniul turismului.