Sute de mureşeni fac reclamaţii la Aquaserv deoarece primesc facturile după data scadenţei.
Publicat de radiomures, 11 octombrie 2011, 00:00
Este şi cazul unui cetăţean din Morăreni, Dănilă Ştef, care s-a plâns postului nostru de radio că situaţia durează de mai multe luni.
Mureşeanul spune că de obicei primeşte factura cu o săptămână după data scadenţei, iar până când are posibilitatea să o plătească mai trec câteva zile deoarece trebuie să se deplaseze circa 20 de km pentru aceasta, la Reghin.
Iar în această situaţie sunt toţi locuitorii din Morăreni, spune Dănilă Ştef.
Reprezentanţii Aquaserv spun că până la această dată a venit o singură reclamaţie din Morăreni .
La sediul companiei au sosit, însă, în acest an, peste 400 de reclamaţii de la mureşeni nemulţumiţi că primesc prea târziu facturile.
De vină este firma de curierat, spune purtătorul de cuvânt al Companiei Aquaserv, Nicu Tomuleţiu.
Reprezentanţii Aquaserv îi încurajează pe consumatori să reclame orice fel de întârziere de acest fel, chiar şi telefonic la numărul de telefon 0265-208.888.
Pe de altă parte, mureşenii trebuie să ştie că nu se percep penalităţi de întârziere decât la o lună după data scadenţei.
Cristina Bulbescu