Sute de mureșeni, nemulțumiți de serviciile de telefonie, bancare și utilități

Publicat de radiomures, 25 ianuarie 2017, 16:17
Potrivit raportului de activitate al Comisariatului pentru Protecția Consumatorului, peste 1.800 de mureșeni au făcut reclamații anul trecut, nemulțumiți de calitatea serviciilor dar și a produselor achiziționate.
80% dintre ele s-au dovedit întemeiate și au fost soluționate în favoarea consumatorilor.
Situația a fost prezentată astăzi în ședința Colegiului Prefectural Mureș de comisarul șef adjunct al instituției, Marcela Achim:
Tipurile de reclamații, în procent de 45% se referă la prestări servicii și utilități. Aici, mă refer în special la telefonie mobilă, telefonie fixă, servicii financiar-bancare, cablu tv, internet, service auto și furnizare energie electrică și gaze. În procent de 25% sunt reclamații pentru bunurile nealimentare, 10% sunt cele alimentare, 5% au fost pentru comerțul on-line iar 3% pentru intermedierea locurilor de muncă.”
Comisarii de la protecția consumatorilor au efectuat anul trecut peste 3.600 de controale la unități economice din mediul urban și rural și au fost aplicate amenzi în valoare de aproape două milioane de lei.
De asemenea, au fost confiscate produse cu abateri în valoare de 1,2 milioane de lei, dintre care o parte erau mărfuri periculoase pentru consum.
Cristina Bulbescu