Studiu: jumătate dintre elevi, de acord cu predarea online

Publicat de Corina Muntean, 22 septembrie 2020, 20:06
Jumătate dintre elevii care au răspuns în cadrul unui sondaj realizat de Institutul de Sociologie al Academiei Române sunt de acord cu predarea online şi spun că sunt mulţumiţi de cunoştinţele dobândite.
Totuşi, un procent însemnat dintre copii afirmă că au dificultăţi în a înţelege ceea ce se predă în mediul digital, atrage atenţia coordonatoarea studiului, sociologul Anca Velicu:
Cinci din 10, deci aproape jumătate, pot urmări cele mai dificile lecții într-o astfel de modalitate de predare, se simt motivați să participe, sunt încrezători că sunt buni la astfel de activități, că nu le lipsesc competențele. Totutși, 16% spun că nu pot urmări lecțiile sau că pur și simplu au o oarecare emotivitate, anxietate. Copiii din ciclul primar, de exemplu, și fetele au scoruri ale anxietății mai mari decât restul; la fel și cei cu venituri mici. Diferite cauze pot să determine această anxietate, dar îi știm care sunt; copiii din ciclul primar, de exemplu, au acea anxietate.