Stresul și metodologia, cele mai mari probleme ale învățământului online
Publicat de Corina Muntean, 27 februarie 2021, 12:30
Studiul intitulat „Un an de şcoală online – Premise pentru inovarea educaţiei” arată că cele mai mari dificultăţi în realizarea de către profesori a activităţilor didactice la distanţă sunt, în ordine: nivelul de stres psihic, lipsa unui cadru metodologic adecvat pentru pregătirea şi desfăşurarea activităţilor online, insuficient timp pentru organizarea lecţiilor sau lipsa unui computer performant.
La cercetarea efectuată în perioada martie 2020 – februarie 2021 au participat peste 10.000 de cadre didactice din ţară, reprezentând toate nivelurile de învăţământ.
Studiul a fost realizat de specialişti în ştiinţele educaţiei de la Universitatea din Bucureşti, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, Universitatea de Vest din Timişoara şi Universitatea „Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca.