Linie telefonică Helpline, pentru Hospice Casa Speranţei din Brașov
Începând din această lună, Fundaţia Hospice Casa Speranţei din Braşov a creat o linie telefonică de tip helpline, care va sta non-stop la dispoziţia tuturor pacienţilor Hospice.
Numărul de telefon este cu taxă normală și este apelabil din orice reţea. Lina telefonică helpline este disponibilă atât pentru pacienţii aflaţi în evidenţa Hospice Casa Speranţei, cât şi pentru familiile care se ocupă de îngrijirea lor zilnică la domiciliu, spune Roxana Horeică, coordonatoarea proiectului.
Serviciul helpline al Hospice Casa Speranţei din Braşov este în faza pilot şi funcţionează cu o asistentă medicală pe schimb, care poate gestiona maxim două apeluri concomitent.
De această linie telefonică vor beneficia peste 1.000 de persoane. În prima săptămână de funcţionare linia a fost apelată deja de 50 de pacienți.
Vali Blajovan
Sursa: bizbrasov.ro