„Curățenie” în publicitatea stradală din Centrul Vechi al Brașovului
Direcția de Cultură vrea să dispară aspectul de bazar, mai ales din această zonă a orașului.
Direcţia Judeţeană de Cultură Brașov a demarat o amplă acțiune de „curățenie” cu privire la modul în care se face publicitate stradală în Centrul Vechi al Brașovului, spune directorul Direcţiei Judeţene de Cultură, Gheorghe Mitran.
Peste 400 de agenţi economici din Centrul Vechi au fost notificaţi de Direcţia Judeţeană de Cultură cu privire la modul în care pot să-și facă reclamă iar mulți dintre aceștia au înțeles să se conformeze, spune Gheorghe Mitran.
Cele mai mari probleme în Centrul Vechi au fost depistate la unele locații de alimentație publică, unele agenții de turism, dar și la firmele de telefonie mobilă care-și agățau reclame direct pe fațadele clădirilor istorice. Un alt aspect care a intrat în atenția DJC sunt ferestrele din PVC cu geam termopan care au apărut la mai multe clădiri istorice și care vor trebui înlocuite cu tâmplărie din lemn, care să păstreze și aspectul istoric al clădirii. Cei care nu se conformează noilor cerințe, riscă amenzi usturătoare, a mai spus Gheorghe Mitran.
Vali Blajovan
Foto: newsbv.ro