Aquaserv amână orice sistare a furnizării apei potabile, chiar dacă e vorba de rău platnici
În această perioadă de stare de urgență, dedeterminată de apariția Coronavirusului, compania Aquaserv și-a făcut un plan de continuitate a activității pentru furnizarea apei potabile și a serviciilor de canalizare.
În instituție nu se mai țin ședințe cu multe persoane, iar pe cât este posibil relațiile se dau telefonic sau prin mijloace electronice, iar contactele cu clienții sunt restrictionate.
Purtătorul de cuvânt al Aquaserv, Nicolae Tomulețiu, a precizat pentru RTM că angajații companiei care lucrează pe teren au dezinfectanți și echipamente speciale de protecție:
Am făcut apel, încă de săptămâna trecută la clienți, să evite pe cât posibil, deplasarea la sediul companiei sau la centrele de relații clienți, indiferent că este vorba de plata facturilor, sesizări sau transmiterea de documentații. Acestea se pot face online sau telefonic. Există un cont aquaonline, pe siteul www.aquaserv.ro, prin care se pot face plăți, se poate vedea situația consumului. În acest moment, accesul în centrele de relații clienți este permis pentru maximum 5 persoane simultan, li se pun la dispoziție recipiente cu iubstanță dezinfectantă. De asemenea, Aquaserv a luat decizia să amâne, până la odată care urmează să fie stabilită, toate acțiunile de sistare a furmnizării apei potabile, indiferenrt cî sunt pentru lucrări programate sau pentru rău platnici.
În același timp, Aquaserv anunță că nu se mai interevine de urgență decât pe rețeaua publică, în sensul că nu se mai intră pe proprietatea clientului, pentru a proteja atât angajații Aquaserv, cât și clienții.
Astfel, populația este rugată să nu arunce deșeuri solide la chiuvetă sau în WC-uri și să anunțe pe paginile web și de facebook ale Aquaserv orice nereguli sesizează.