Reclamații ciudate la Protecția Consumatorului Covasna
Publicat de radiomures, 18 octombrie 2017, 13:10
Produse pentru slăbit sau diplome de licență realizate ”pe lângă subiect” sunt doar câteva din sesizările covăsnenilor care s-au simțit înșelați și au cerut să li se facă dreptate.
Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului Covasna a primit o reclamaţie din partea unei femei din Sfântu Gheorghe, potrivit căreia ar fi cumpărat un produs de slăbit de la un operator economic din Timişoara, dar în urma administrării acestuia a început să se îngraşe.
Femeia susţine că a plătit 720 de lei pe acest produs, iar în urma tratamentului a reuşit în prima fază să slăbească aproape cinci kilograme, după care a început să se îngraşe.
Considerându-se înşelată, femeia s-a adresat Protecţiei Consumatorului cu cererea de a i se restitui banii.
Protecţia Consumatorului Covasna a mai fost sesizată cu privire la un caz ce viza realizarea unor lucrări de diplomă, caz ajuns şi în atenţia Poliţiei, care a demarat o anchetă.
Mai mulţi studenţi au reclamat că au solicitat serviciile unei persoane pentru a le realiza lucrările de diplomă, respectiv de disertaţie, aceasta făcându-şi publicitate şi racolând clienţii pe internet. Studenţii au reclamat faptul că lucrările au fost realizate doar parţial sau au fost „pe lângă subiect”.
Un alt caz deosebit a fost al unui cuplu de tineri, plecaţi la muncă în străinătate, care şi-au rezervat cu un an înainte localul pentru nuntă, plătind un avans, însă la întoarcerea în ţară au constatat că unitatea s-a închis şi nu au mai avut de unde îşi recupera banii.
Anul acesta Protecţia Consumatorului Covasna a înregistrat 465 de reclamaţii, dintre care 165 au fost neîntemeiate, 33 au fost soluţionate în favoarea reclamanţilor, 173 au fost rezolvate pe cale amiabilă, iar celelalte au fost redirecţionate sau încă nu au fost rezolvate.
Mara Deleanu