Reclamaţii în scădere la OPC Harghita.
Publicat de radiomures, 27 aprilie 2012, 00:00
Numărul reclamaţiilor depuse anul trecut la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor Harghita a scăzut uşor
Cei mai mulţi cetăţeni sunt nemulţumiţi de serviciile de telefonie fixă.
O analiză făcută publică de această instituţie arată că anul trecut au fost depuse 526 de reclamaţii, faţă de 548 înregistrate în 2010. Scăderea se datorează numărului mai mic de reclamaţii depuse pentru creditele de consum. Din cele 526 de reclamaţii, peste 200 au fost soluţionate pozitiv iar 77 au fost redirecţionate spre alte instituţii. Cele mai multe dintre reclamaţii se referă la serviciile de telefonie fixă, pe următoarele locuri situându-se serviciile de telefonie mobilă, cele de parcare şi facturarea energiei termice. Conducerea OPC Harghita susţine că există colaborare cu unele dintre firmele reclamate dar în cazul altora, cum ar fi cele cu sediul în Bucureşti, sunt deficienţe din acest punct de vedere.
Ioana Dima