Puține reclamații depuse de pacienți la Spitalul Clinic Județean Mureș
Publicat de MIRELA ROTAR, 7 ianuarie 2019, 14:20 / actualizat: 7 ianuarie 2019, 15:29
Spitalele din România primesc tot mai multe reclamaţii, din cauza modului în care comunică personalul medical cu pacienţii sau cu rudele acestora.
Spitalele din județul Mureș au inclus pe site-urile lor formulare cu reclamații, în plus față de metodele clasice de sesizare, prin cereri scrise.
Puțini pacienți au utilizat până acum această modalitate, a arătat purtătorul de cuvânt al Spitalului Clinic Județean Mureș, Gáll Boglárka:
În cadrul Spitalului Clinic Județean Mureș nu am întâmpinat probleme de acest gen, există pe site-ul instituției noastre o modalitate de contact rapid care permite pacientului să sesizeze orice problemă sau situație neplăcută pe care o întâmpină. În cazul unei astfel de situații răspunsul este prompt. Din fericire, până în acest moment, astfel de situații au fost foarte rare, unul din obiectivele noastre fiind permanenta îmbunătățire a relației medic-pacient, respectiv îmbunătățirea comunicării între pacient, medic și administrație.
În alte județe, cele mai multe plângeri vin de pe secțiile de pediatrie, acolo unde părinții sunt nemulțumiți de promptitudinea cu care medicii și asistentele rezolvă problemele copiilor lor.
Raluca Creț