Programul Direcției Generale de Evidență a Persoanelor Mureș se modifică
Publicat de MIRELA ROTAR, 13 martie 2020, 14:11
Instituția a adus o serie de schimbări pentru a preveni o posibilă răspândire a noului coronavirus atât în rândul angajaților cât și în rândul cetățenilor.
Registratura s-a mutat, iar programările pentru eliberarea sau reînnoirea actelor de identitate pentru cazurile urgente se fac telefonic, spune directorul instituției, Codruța Sava:
Activitatea de registratură a fost mutată la parterul instituției în spațiul destinat lucrului cu publicul al ghișeul de evidență a persoanelor. Aici se adresează orice persoană care vin la instituția noastră. Depunerea la sediul Direcției Generale de Evidență a Persoanelor Mureș a cererilor privind eliberarea actelor de identitate și de înscriere a mențiunii privind stabilirea reședinței în cazuri deosebite se efectuează numai în baza unei programări telefonice prealabile la numărul de telefon 0265311109, în intervalul orar 9,00-13,00 de luni până vineri, Situația deosebită în care se poate afla cetățeanul trebuie justificată cu documente, înscrisuri, etc. și se au în vedere: motive medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor examene/ concursuri de admitere, efectuarea unor operațiuni notariale/ bancare. În ceea ce privește ridicarea cărții de identitate, accesul în sediul D.G.E.P. Mureș se va face urmare a programării comunicate la depunerea cererii.
Măsurile au fost adoptate pentru perioada 12 – 31 martie, însă pot fi extinse pe o perioada nedeterminată.
Vlad Todoran