Program de lucru special la serviciul de evidenţă a persoanelor

Publicat de radiomures, 9 decembrie 2016, 07:30
Pentru soluţionarea operativă a solicitărilor cetăţenilor cu drept de vot privind eliberarea documentelor de identitate, programul de lucru cu publicul al celor 16 servicii publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor din jud. Mureș se va desfăşura după următorul program:
Sâmbătă, 10 decembrie, între orele 8,00-16,00;
Duminică, 11 decembrie, între orele 7,00-21,00;
Oricum programul de lucru cu publicul din această săptămână a fost extins şi poate fi consultat la sediul fiecărui serviciu local.
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Mureş dorește evitarea situaţiei în care cetățenii să nu își poată exercita drepturile fundamentale din cauza actelor de identitate.
Astfel, persoanele care deţin acte de identitate cu termen de valabilitate expirat sau a căror documente sunt pierdute, distruse, deteriorate, au obligaţia să solicite eliberarea unui nou document de identitate.
Bianca Tomuț