Program de lucru prelungit la serviciile de evidența persoanelor din Mureș
Publicat de MIRELA ROTAR, 24 septembrie 2020, 12:29
Pentru buna desfășurare a alegerilor din 27 septembrie, astăzi și mâine cele 16 servicii locale de evidența persoanelor au program extins, flexibil, funcție de solicitările cetățenilor.
De asemenea, și în week end angajații Direcției de Evidența Persoanelor Mureș vor avea program de lucru, explică șefa instituției Codruța Sava:
Sâmbătă 26 septembrie, toate serviciile vor lucra între orele 8.00 și 16.00, iar duminică, în ziua votului, între orele 7.00 și 21.00. În zilele de sâmbătă și duminică se vor soluționa cu prioritate cererile depuse de cetățeni care vor avea ca motiv pierderea, furtul, distrugerea, deteriorarea și anularea actului de identitate deținut de aceștia, fără a se face o programare prelabilă.
De asemenea, cartea de identitate expirată se poate folosi la votul de duminică, 27 septembie, precizează șefa Direcției de Evidența Persoanelor Mureș, Codruța Sava:
Conform prevederilor legale, care au apărut pe perioada stărilor de urgență și alertă, documentele de identitate care au expirat începând cu întâi martie își mențin valabilitatea pe toată perioada stării de urgență și alertă, precum și o perioadă mai mare de 90 de zile de la încetarea acestor stări. Cetățenii care dețin acte de identitate expirate cu 1 martie, își vor putea exercita dreptul de vot cu aceste documente de identitate.
Pentru cazuri deosebite cetățenii se pot adresa Direcției de Evidența Persoanelor Mureș, în intervalul orar 9.00-12.00, de luni până vineri, numai în baza unei programări telefonice prealabile la numărul 0265/311.109.
Valeriu Russu