Producătorii autohtoni au demarat o campanie de promovare a produselor româneşti în supermarketuri

Publicat de radiomures, 4 aprilie 2016, 15:27 / actualizat: 4 aprilie 2016, 18:24
O campanie finanţată de asociaţiile de profil vizează atenţionarea clienţilor cu privire la ţara de origine a alimentelor de pe raft.
Preşedintele Federaţiei Pro-Agro, Emil Dumitru, a declarat că își dorește o Românie agricolă, în care să nu se mai vorbească doar de potenţial, ci efectiv să facem produse finite pe care să le exportăm.
Din păcate, Ministerul Agriculturii încă nu a înţeles utilitatea unei astfel de campanii de promovare şi poate în ceasul al doisprezecelea o să înţeleagă că acele fonduri destinate informării şi difuzării de cunoştinţe şi promovării în Programul Naţional de Dezvoltare Rurală trebuie să ajungă la asociaţiile profesionale, pentru că ele ştiu cel mai bine cum să promoveze produsele agroalimentare, a precizat Emil Dumitru.
Foto: saptamanaromaneasca.stirileprotv.ro