Problemele Reghinului pot fi raportate direct printr-o aplicație pe telefonul mobil
Publicat de Rotar Mirela, 6 ianuarie 2023, 13:11
Primăria Reghin a lansat o aplicație mobilă nouă și ușor de utilizat, care va eficientiza comunicarea dintre cetățean și instituție.
Astfel, cei care sesizează o problemă o pot introduce direct în aplicație, însoțită de fotografii și date de localizare, a explicat purtătorul de cuvânt al Primăriei Reghin, Grama Imola:
ireport Reghin permite cetățenilor cu spirit civic să transmită petiții și incidente, probleme punctuale din diferite zone ale orașului, cum ar fi gropi în asfalt, resturi menajere și moloz aruncate la întâmplare, gunoi în mijloacele de transport, disfuncționalități în iluminatul public, coșuri de gunoi vandalizate, vehicule abandonate etc, pot fi transmise direct de pe dispozitivul mobil către Primăria Municipiului Reghin pentru a acționa cu promptitudine și a elimina eventualele pagube.
Sesizările vor fi transmise automat persoanelor care au atribuții în rezolvarea lor, astfel că timpul de intervenție va fi mult redus.
Grama Imola:
Sesizările trimise vor fi însoțite de o fotografie, descriere și localizare GPS sau completarea adresei, oferind primăriei identificarea exactă a locației incidentelor. Aplicația iReport este mult mai dinamică, rapidă și mai eficientă, este o aplicație direct conectată cu sistemul nostru intern, astfel că întrebările și sesizările vor fi direct repartizate pe departamente.
Aplicația iReport poate fi descărcată gratuit din Google Play Store și Apple App Store.
Raluca Creţ