Primăria Târgu Mureș se apropie de finalizarea digitalizării complete a serviciilor sale către populație
Publicat de Stan Lucian, 10 octombrie 2023, 15:05
Procesul a început în 2021, când Direcția Fiscală Târgu Mureș a fost complet digitalizată, iar de astăzi devine operațională şi la Serviciile de Urbanism și Asistență Socială.
Proiectul, în valoare de aproape 4 milioane de lei, are două componente, de planificare strategică și de aplicare a unor proceduri administrative simplificate.
Directorul Serviciului de proiecte cu finanţare internaţională din Primărie, Dana Ijac:
Am achiziționat 41 de calculatoare, 12 stații de lucru și o multifuncțională, repartizate la Direcția arhitect șef și Direcția de asistență socială. Totodată, am obținut accesul la o platformă integrată, care ne va ajuta să sprijinim cetățenii, care acasă, de pe calculator, pot solicita petiții și documente administrative specifice
O altă componentă a proiectului se referă la digitalizarea arhivei primăriei. Din cei aproximativ 350 de metri liniari de arhivă s-au scanat până acum peste 50.
Proiectul e parte a strategiei de digitalizare până în 2030 a tuturor serviciilor din Primărie, prin conceptul Smart City, însă cetățenii pot merge în continuare la ghișee, a explicat Dana Ijac.
Autor: Valeriu Russu