Premieră în istoria serviciului 112

Publicat de MIRELA ROTAR, 21 decembrie 2019, 11:23
Pentru prima data de la înființare, Serviciul Unic 112 încheie anul cu mai multe apeluri pentru urgențe reale, anunță STS într-un comunicat.
Potrivit sursei citate, tot mai mulți cetățeni au conștientizat că numărul 112 este destinat urgențelor, iar numărul apelurilor non-urgente a scăzut semnificativ față de anul 2014.
Potrivit statisticilor Sistemului național unic pentru apeluri de urgență, în perioada ianuarie – noiembrie 2019 s-au înregistrat peste 10 milioane 400 de mii de apeluri, dintre care 51,7% au reprezentat cu adevărat urgențe. Raportat la perioada similară a anului 2014, numărul apelurilor non-urgente la 112 a scăzut cu 45%.
Apelarea nejustificată a numărului 112 poate costa viața unei persoane aflate în pericol, se arată în comunicatul STS.
Alina Andrei