Peste 500 de reclamaţii privind lipsa apei potabile în Mureş.
Publicat de radiomures, 13 februarie 2012, 00:00
Potrivit reprezentantului Aquaserv, gerul din ultima perioadă a cauzat, în multe cazuri, îngheţarea branşamentelor, contoarelor şi a instalaţiilor de distribuţie a apei potabile.
În această perioadă cu temperaturi scăzute s-au înmulţit simţitor reclamaţiile privind lipsa apei. Dacă în prima lună a anului trecut erau aproximativ 30 de reclamaţii în municipiului Târgu-Mureş, acum numărul lor ajunge la aproape 200.
În total în judeţ s-au înregistrat aproximativ 500 de reclamaţii (peste 100 la Sucursala Reghin, peste 40 de Sighişoara, peste 60 la Luduş şi Târnăveni şi aproximativ 40 la Iernut), a declarat specialistul comunicare al companiei Aquaserv, Nicu Tomuleţiu.
Pentru a evita apariţia acestui gen de probleme, Compania AQUASERV sfătuieşte încă o dată consumatorii, să păstreze închise şi izolate căminele de apometre şi în perioada următoare, pentru a evita îngheţarea contoarelor şi a instalaţiilor interioare.
Eventualele avarii pot fi comunicate la numerele de telefon ale companiei puse la dispoziţie pe fiecare zonă.
- Sucursala Tg.-Mureş – 0265 208 888 sau TelVerde (în reţeaua Romtelecom) 08 008 208 888.
- Sucursala Reghin – 0265 512 800
- Sucursala Sighişoara – 0265 772 351
- Sucursala Luduş – 0265 411 425 sau 0265 411 485
- Sucursala Târnăveni – 0265 446 197, 0265 441 035 sau 0758 103 718
- Sucursala Iernut – 0265 471 394, 0265 471 549 sau 0758 043 667
Adela Moldovan