Peste 900 de apeluri la Call centerul Aquaserv

Publicat de radiomures, 25 ianuarie 2016, 15:00
Sistemul a fost inaugurat în 14 ianuarie și deservește toți clienții companiei de apă din Tîrgu-Mureș, Reghin, Sighișoara, Tîrnăveni, Iernut și Luduș, din județul Mureș, și Cristuru Secuiesc, din Harghita.
Purtătorul de cuvânt al Aquaserv, Nicolae Tomulețiu:
În aproximativ o săptămână de la implementarea Call centerului s-au înregistrat 910 apeluri, dintre care 726 au primit răspuns. Cele mai multe, 524 de apeluri, s-au înregistrat la Tîrgu-Mureș, iar majoritatea, 430, au fost cereri de informații și 71 de reclamații, privind lipsă de facturi, nu erau de accord cu suma calculată pe factură, diferite avarii apărute pe rețea, diferite intervenții.”
Numerele de telefon la care poate fi apelat Serviciul Call center sunt disponibile pe site-ul companiei Aquaserv.
Orarul de funcţionare este de luni până vineri 08:00-16:00, după care apelurile sunt preluate de către un dispecer.
Numerele de telefon Call center sunt, la Tîrgu-Mureș – 0265 208 888, Reghin – 0265 512 800, Sighișoara – 0265 772 350, Tîrnăveni – 0265 441 035, Luduş – 0265 411 425, Iernut – 0265 471 394, Cristuru Secuiesc – 0266 242 703.
Vali Russu
Foto: crm.financesonline.com