Pasagerii de pe Aeroportul Tg.Mureş, informaţi despre drepturile lor
Publicat de radiomures, 4 iulie 2012, 00:00
Pasagerii de pe Aeroportul Transilvania au fost informaţi azi în legătură cu drepturile lor.
Campania de informare a fost organizată de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Mureş, în parteneriat cu Aeroportul Transilvania.
Acţiunea de informare a marcat astfel Ziua Aeroporturilor, care este sărbătorită în 28 de aeroporturi europene.
Călătorii au primit informaţii despre drepturile pe care le au în cazul în care are loc refuzul la îmbarcare, anularea zborului, întârzierea prelungită sau neinformarea pasagerilor.
Cele mai multe reclamaţii ale pasagerilor se referă la întârzierea curselor aeriene.
Preşedintele Consiliului de Administraţie al Aeroportului Transilvania, Mihai Poruţiu, îi sfătuieşte pe călători să se adreseze companiilor aeriene sau direct protecţiei consumatorilor dacă le sunt încălcate drepturile.
Tîrgumureşenii sunt precauţi când decid să călătorească cu avionul şi nu lasă detaliile pe ultima sută de metri. Ei preferă să îşi cumpere biletul on-line, pentru a evita problemele de la ghişeele companiilor aeriene.
Reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Mureş nu au putut fi contactaţi pentru detalii referitoare la desfăşurarea campaniei.
Raluca Creţ