Parteneriat pentru promovarea produselor locale covăsnene

Publicat de Corina Muntean, 8 martie 2018, 12:30
Fundația Comunitară Covasna, care a demarat în urmă cu un an o campanie de promovare şi încurajare a consumului de produse şi servicii locale, va realiza un parteneriat cu Camera de Comerţ şi Industrie Covasna şi Asociaţia Întreprinzătorilor Mici şi Mijlocii din judeţ în vederea extinderii proiectului.
Conducerea fundaţiei a pus, gratuit, la dispoziţia firmelor autohtone o siglă prin care pot să-şi marcheze produsele pentru a putea fi mai uşor identificate de către consumatori, iar până acum aproape 25 de întreprinzători din mai multe localităţi ale judeţului au aderat la această campanie.
Directorul executiv al fundaţiei, Bereczki Kinga a menţionat că sigla va avea nu numai rolul de a semnala originea mărfurilor sau serviciilor, ci va fi şi o garanţie a calităţii:
Sigla, concepută în două variante, respectiv „produs covăsnean” şi „firmă covăsneană”, va putea fi folosită doar de către producătorii care se vor înscrie pe platforma minoi.ro şi vor îndeplini anumite cerinţe, ce vizează, printre altele, obligativitatea de a fi înregistraţi şi a-şi desfăşura activitatea în judeţul Covasna, precum şi de a folosi preponderent materii prime locale.
Mara Deleanu