Pandemia a adus schimbări în modul de comunicare

Publicat de Corina Muntean, 24 martie 2021, 12:39
Reprezentanții mai multor companii și instituții publice din România au participat ieri la conferința „Lift social media training” în care au dezbătut soluțiile pentru eficientizarea comunicării în pandemie.
Dacă până acum comunicarea companiilor era planificată pe o perioadă de mai multe luni, acum, din cauza restricțiilor, acestea au fost nevoite să se adapteze noilor situații.
Astfel, cele mai multe companii și instituții au ales mediile de socializare unde au țintit nominal anumite categorii de vârstă în funcție de specific, spune managerul evenimentului, Cristina Manoilă:
Majoritatea companiilor mari și instituțiilor publice folosesc Facebook, care se adresează cu precădere persoanelor peste 35 de ani. Companiile care doresc să recruteze personal își țintesc mesajul pe rețele sociale unde publicul este mai tânăr, Instagram sau Tik-Tok, chiar și Ministerul Apărării Naționale ne-a spus că și-au creat un cont de Tik-Tok pe care creează conținut aproape zilnic și așa au reușit să atragă publicul tânăr către școlile și universitățile lor.
În urma dezbaterilor, participanții la conferință au ajuns la concluzia că în comunicare sinceritatea este extrem de importantă.
Revine organizatorul evenimentului, Cristina Manoilă:
Trebuie să fii sincer și deschis când comunici un mesaj, orice încercare de cosmetizare a adevărului este percepută și simțită de către cel care o citește de partea cealaltă a ecranului, simte dacă nu ești sincer și încerci să dai o formă frumoasă „adevărului” tău.
Conferința a fost difuzată pe pagina de Facebook a evenimentului. https://www.facebook.com/LIFTSocialMedia
Vlad Todoran