Număr crescut de reclamații la Protecția Consumatorului Mureș în acest an
Publicat de MIRELA ROTAR, 18 iulie 2019, 12:25
În primul semestru al acestui an, Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului a înregistrat aproape 1.400 de reclamații de la consumatorii nemulțumiți de serviciile și produse achiziționate de la operatorii economici.
20% dintre acestea nu s-au confirmat, iar aproape jumătate din cele confirmate au avut ca obiect produsele agroalimentare. Numeroși mureșeni au fost nemulțumiți și din cauza problemelor de semnal la telefonia mobilă și internet, a precizat pentru Radio Târgu-Mureș șeful CJPC Mureș, Liviu Todoran:
Avem foarte multe reclamații. Reclamațiile au continuat să fie pe linie de telefonie mobilă, de furnizori de semnale de internet care de multe ori au fost cu probleme în vara aceasta. Mai avem probleme, mai puține e drept, cu băncile, cu acordarea de credite. Mai avem probleme cu transferul de obligații de la furnizorii de energie de a trece de la o companie la alta, în special a gazului și a energiei electrice.
Majoritatea reclamațiilor care nu s-au confirmat au vizat produse textile sau de încălțăminte.
Inspectorii pentru protecția consumatorului recomandă achiziția produselor sau a serviciilor doar după citirea atentă a instrucțiunilor sau contractelor de furnizare a serviciilor.
Cristina Bulbescu