Nu au fost semnalate probleme care să ducă la blocarea sistemului în urma utilizării cardului de sănătate
Publicat de radiomures, 4 mai 2015, 14:14
Precizarea a fost făcută astăzi de reprezentanții Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, prin intermediul unui comunicat.
La primele ore ale dimineţii se realizau concomitent în sistem 9.000 de accesări cu cardul de sănătate, iar până la ora 11, la Help desk s-au primit peste 75 de sesizări de la furnizorii de servicii medicale care au întâmpinat probleme la utilizarea cardului. Problemele au fost rezolvate sau sunt în curs de soluționare , se arată în comunicat.
Potrivit sursei citate, cardul naţional de sănătate nu blochează accesul pacienţilor la servicii medicale.
Pacienţii care întâmpina greutăţi la primirea unui serviciu medical trebuie să semnaleze de urgenţă acest lucru la casele de asigurări sau la numărul de telefon inscripţionat pe cardul de sănătate.
Foto: www.ziuanews.ro