Monitorizare prin GPS și call-center pentru călători, la RAT Brașov

Publicat de radiomures, 4 ianuarie 2016, 09:05
Împreună cu sistemul de e-ticketing, și aceste componente fac parte din cadrul proiectului de Management informatizat al sistemului de transport în comun din Brașov.
Începând de astăzi, odată cu demararea sistemului de e-ticketing care înlocuieşte biletele pe hârtie cu cartele magnetice reîncărcabile, RAT Brașov pornește și panourile electrinice montate în 119 din cele 400 de stații din oraș, panouri de pe care călătorii vor afla când sosește în stație următorul autobuz și care este traseul acestuia.
Panourile sunt dotate și cu camere de supraveghere care vor trimite imagini în dispeceratul RAT și care împreună cu sistemele de monitorizare prin GPS a autobuzelor, va oferi un control necesar desfășurării activității de transport, spune directorul regiei, ing.Cristian Radu.
Și tot de astăzi, RAT Brașov pune la dispoziția călătorilor un call-center, singurul la care se vor putea depune sesizări cu privire la activitatea de transport public de călători și de unde se pot obține și alte informații. Numărul de telefon este 0368.800.600 și este taxabil cu tarif normal rețelei din care se efectuează apelul.
Totodată, călătorii au la dispoziție și adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro, la care se pot face sesizări şi reclamaţii referitoare la activitatea de transport public de călători în municipiul Braşov.
Vali Blajovan
Foto: newsbv.ro