Mărci românești de prestigiu vor fi aduse la cunoștină americanilor
Publicat de Corina Muntean, 5 decembrie 2023, 13:04 / actualizat: 6 decembrie 2023, 22:32
Brandurile românești reprezentante vor trăi „visul american” ajungând pe celebrele ecrane din Times Square. Proiectul ce a prins deja viață la începutul lunii decembrie, chiar de Ziua Națională a României, se va încheia un an mai târziu.
Brandul reprezintă identitatea, misiunea și valorile unei afaceri. Cu cât un brand ajunge să fie mai cunoscut, cu atât businessul are șanse de a prospera mai bine.
Opt branduri româneşti vor trăi „visul american” în emblematica Time Square din New York, timp de un an, de la început de Decembrie şi pe parcursul anului 2024, prin intermediul proiectului „365 Days of Romania in Times Square”.
Proiectul invită brandurile şi valorile româneşti să participe şi să împărtăşească mesaje puternice pe cel mai iconic billboard din lume -Nasdaq.
Iniţiativa aparţine echipelor Blindspot, Biz şi Rusu+Borţun şi îşi propune să promoveze global valorile şi tradiţiile locale cu ajutorul brandurilor şi companiilor din România. La încheiere, în paginile revistei Biz vor fi prezentate în detaliu toate cele 365 de campanii ale brandurilor care au avut curajul să iasă din zona de confort şi să se manifeste global.
Brandul care a spart gheaţa şi a apărut în Times Square pe 1 Decembrie este Arctic, cel mai puternic brand românesc, conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research şi Biz în 2023.
De asemenea, au răspuns pozitiv proiectului şi brandurile: Romstal, Vola.ro, Aqua Carpatica, Bittnet Group, Eazy Insure, Metaminds, 5togo. Toate acestea îşi vor începe campaniile de promovare în 2024.
Prin „365 Days of Romania in Times Square”, timp de un an de zile, vor fi promovate, în fiecare zi, un brand, o valoare sau un produs românesc chiar în centrul New York-ului.
„365 Days of Romania in Times Square” este un proiect „Go big, or go Home”, prin care sunt promovate valorile româneşti la nivel global. Proiectul este deschis atât brandurilor internaţionale care doresc să transmită un mesaj despre valorile româneşti, cât şi brandurilor locale şi antreprenoriale care vor să facă parte din această iniţiativă.
Blindspot este o platformă automatizată care permite oricărei companii să ruleze reclame mai eficient şi la scară largă pe peste un milion de panouri publicitare digitale din întreaga lume. Peste 10.000 de clienţi folosesc Blindspot, de la afaceri mici şi mijlocii, până la branduri, precum: Universal Music, Snoop Dogg, Rihanna, Airbnb, American Airlines, TikTok, Samsung, Uber Eats, Picsart, Morning Brew, P&G şi G2A.
Autor: Virgil Natea
Editor: Corina Muntean
Rubrica Buzunare pline este o rubrică de profil economic realizată de Virgil Natea. Ea poate fi ascultată la Radio Tg. Mureș, pe frecvențele de 102,9 FM și 98,9 FM, de luni până vineri, în emisiunea Pulsul Zilei, la ora 11,40 și, în reluare, în emisiunea Sens unic la ora 16,45.