Linie gratuită de semnalare a problemelor din spitale
Publicat de radiomures, 12 martie 2013, 00:00 / actualizat: 4 martie 2015, 14:04
Telefonul pacientului – linie gratuită de semnalare a problemelor din spitale.
Din această săptămână a devenit funcţională o linie telefonică destinată exclusiv pacienţilor.
Numărul 0800-800- 242 poate fi apelat gratuit din toate reţelele.
Telefonul a fost lansat cu ocazia primei ediţii a proiectului „Săptămâna pacienţilor”.
Cu acest prilej, astăzi şi mâine se desfăşoară, la Bucureşti, Forumul Organizaţiilor Pacienţilor cu Afecţiuni Cronice din România, la care participă peste 140 de reprezentanti din toată ţara.
La Telefonul Pacientului, un operator răspunde în fiecare zi la apeluri, între orele 8 -16, oferă informaţiile solicitate şi preia semnalările pacienţilor.
COPAC va direcţiona aceste solicitări către instituţiile cu responsabilitate şi va monitoriza, în acelaşi timp, modul cum se răspunde la sesizări.
Cristina Bulbescu