La Brașov a început Campania Traffic Snake Game
Publicat de radiomures, 25 septembrie 2014, 12:53
Acţiunea se desfășoară pentru prima dată în România sub denumirea „Oscar, Șarpele Hoinar”.
Campania încurajează elevii, părinții dar și cadrele didactice de a se deplasa la și de la școală, mergând pe jos, cu bicicleta sau cu mijloacele de transport în comun, astfel încât să contribuie activ la reducerea nivelului emisiilor de CO2.
Campania, care va dura până pe 3 octombrie, a debutat la Brașov în cadrul Săptămânii Europene a Mobilității și este destinată elevilor școlilor primare din oraș. Obiectivul acestei campanii este încurajarea elevilor, părinților și cadrelor didactice să adopte mersul pe jos, cu bicicleta, cu mijloacele de transport public sau folosirea în comun a aceleiași mașini atunci când se deplasează la și de la școală, spune reprezentanta organizatorilor
Campania Traffic Snake Game se desfășoară în 13 orașe din România, însă Brașovul are cel mai mare
număr de elevi participanți, peste 1800 de elevi din 8 școli. Și cum un concurs nu se poate desfășura fără premii, „Oscar, Șarpele Hoinar” va aduce și surprize
Campania derulată de Asociația Orașe Energie România speră ca numărul școlilor și al orașelor în care ajunge „Oscar, Șarpele Hoinar” să crească de la un an la altul și totodată se așteaptă o implicare activă a instituțiilor de învățământ.
Traffic Snake Game a început ca un mic proiect în regiunea Flandra din Belgia, însă de-a lungul anilor a devenit o campanie care se desfășoară în 18 state europene.
Vali Blajovan