Jumătate dintre şoferii români au amânat achiziţia unei maşini sau au ales una mai ieftină

Publicat de Corina Muntean, 16 noiembrie 2020, 16:05
Jumătate dintre şoferii români au amânat achiziţia unei maşini sau au ales una mai ieftină, din cauza pandemiei provocate de coronavirus – arată un sondaj privind obiceiurile de cumpărare a autovehiculelor realizat în mai multe ţări, precum România, Cehia, Ungaria sau Turcia, de o companie de profil.
Potrivit cercetării, printre cele mai importante aspecte de care ţin cont şoferii de la noi din ţară când aleg o marcă sunt siguranţa, 70%, preţul, 68%, şi consumul de combustibil, 62%. Marca maşinii este foarte importantă mai ales pentru cei cuprinşi în segmentul de vârstă 20-29 de ani.
Este în continuă creştere şi interesul pentru maşini electrice şi hibride, dar şi pentru combustibilii alternativi. În schimb, românii nu vor să cumpere online un vehicul. Sondajul a fost realizat în septembrie şi octombrie, în acest an, în rândul a 507 şoferi din ţara noastră.