Fundația Comunitară Covasna a lansat primul catalog al produselor şi firmelor autohtone

Publicat de radiomures, 22 mai 2018, 19:20
Fundația a demarat în urmă cu aproape un an o campanie de promovare şi încurajare a achiziţionării de produse şi servicii locale.
Fundaţia a pus gratuit la dispoziţia firmelor autohtone o siglă prin care pot să-şi marcheze produsele pentru a putea fi mai uşor identificate de către consumatori, iar până acum 30 de întreprinzători au aderat la această campanie
Conducerea Fundaţiei Comunitare a menţionat că sigla, concepută în două variante – “produs covăsnean” şi “firmă covăsneană”, poate fi folosită doar de către producătorii care se înscriu pe platforma minoi.ro şi îndeplinesc anumite cerinţe ce vizează, printre altele, calitatea, precum şi obligativitatea de a fi înregistraţi şi a-şi desfăşura activitatea în judeţul Covasna, precum şi de a folosi preponderent materii prime locale. Prin urmare, acestea vor avea nu numai rolul de a semnala originea mărfurilor sau serviciilor, ci vor fi şi o garanţie a calităţii, deoarece se va face o selecţie foarte riguroasă din acest punct de vedere.
Bereczki Kinga, directorul executiv al Fundaţiei comunitare Covasna:
Catalogul este disponibil atât în format tipărit, cât şi online pe pagina web a campaniei http://www.minoi.ro.
Campania “MiNoi” vine în continuarea proiectului “Carduri comunitare”, lansat de Fundaţia Comunitară Covasna în anul 2011, care s-a bucurat de succes şi care a vizat introducerea unui card de fidelitate ce poate fi folosit în magazinele care comercializează produse locale.
Mara Deleanu