Băncile şi consumatorii au decis să îşi rezolve problemele prin negociere
Mai mult de 20 de procese au încetat anul acesta, deoarece băncile şi consumatorii au decis să îşi rezolve problemele prin negociere, în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar.
Instituţia precizează într-un comunicat că, în timp ce majoritatea cererilor de conciliere au ca obiectiv soluţionarea unui diferend prin evitarea proceselor, mai multe cazuri şi-au găsit rezolvarea anul acesta, după începerea procedurilor judiciare.
Un astfel de exemplu este un dosar de dare în plată pentru 3 credite diferite care, după aproape 5 ani petrecuţi în instanţă, şi-au găsit rezolvarea prin negociere în doar câteva luni.
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar menţionează că asistăm astfel la o tendinţă care se poate considera că este benefică instanţelor, nu doar părţilor aflate în proces.
Sursa: RADOR