Creatorul sloganului „Je suis Charlie” cere înregistrarea lui
Publicat de radiomures ☺ᵛᵇ, 16 ianuarie 2015, 07:10
Creatorul sloganului „Je suis Charlie„, care a devenit un simbol al susţinerii pentru revista franceză în urma atacului care a avut loc în cursul săptămânii trecute, a cerut înregistrarea creaţiei sale. Joachim Roncin a declarat că doreşte să împiedice exploatarea comercială a modelului. Acesta a devenit viral pe reţelele de socializare începând cu ziua atacului.
RRA
Sloganul, în acest caz, este un text ce descrie, pe scurt, mesajul central. Acesta este: un indemn, cuvinte ce caracterizeaza o atitudine care se doreste a fi transmisă publicului
Charles L. Whittier afirmă în cartea sa Creative Advertising, că un slogan trebuie să îndeplinească unele condiţii.
Je suis Charlie, cu siguranță, este memorabil, original, simplu, placut, credibil, competitiv și induce atitudini.
Un slogan sau un logo poate fi protejat de dreptul de autor dacă prezinta suficientă originalitate.
sursa foto : peoplestar.newsactu.com