Conducerea Primăriei Covasna intenţionează să realizeze un brand al staţiunii de interes naţional
Publicat de radiomures, 6 februarie 2017, 15:16
Scopul este promovarea potenţialului balnear şi turistic şi creşterea vizibilităţii pe plan naţional şi internaţional.
Înainte însă de a demara procedurile pentru realizarea brandului, conducerea primăriei a lansat un chestionar, invitându-i pe cetăţenii oraşului să-şi exprime punctul de vedere cu privire la necesitatea şi utilitatea acestui brand în identificarea şi promovarea ofertei turistice şi terapeutice şi chiar să vină cu propuneri concrete, respectiv sologan şi logo în limbile română, maghiară, engleză şi germană.
Cea de-a doua întrebare este adresată agenţilor economici din domeniul turismului, serviciilor medicale, alimentaţiei publice, etc., şi face referire la disponibilitatea acestora de a utiliza brandul oraşului în materialele lor de promovare, respectiv pe pagina web, broşuri de informare, materiale audio şi altele.
Răspunsurile sunt aşteptate până pe data de 1 martie a.c pe adresa Biroului de Informare Turistică şi Primăriei Covasna.
Mara Deleanu