Chestionare electronice pentru pacienții internați la Miercurea Ciuc
Publicat de MIRELA ROTAR, 11 noiembrie 2021, 14:15
De la începutul acestei luni, Spitalul de Urgență din Miercurea Ciuc a schimbat modul de chestionare a pacienților despre gradul de satisfacție legat de serviciile primite în spital.
A fost lansată o aplicație de evaluare electronică, în timp ce chestionarul de evaluare pe hârtie a fost îmbunătățit.
Evaluările pacienților sunt centralizate de serviciul de management al calității din spital iar problemele ridicate vor fi soluționate în timp util de conducerea unității, precizează purtătorul de cuvânt al Spitalului, Kiss Edit:
Am lansat și chestionarele electronice și fiecare pacient, după externare, primește un SMS pe telefon cu un link. Accesând acest ling, pacienții pot completa un chestionar în format electronic. Acesta este diferit puțin de cel pe suport de hârtie și oferă și oferă și posibilitatea formulării unor opinii detaliate sau recomandări către spital. Scopul acestor chestionare este să îmbunătățim serviciile atunci când îmbunătățim informații reale de la pacienți.
Chestionarele de evaluare pe suport de hârtie se primesc la internare de către pacienți, iar la externare se depun, anonim, în cutiile special în mai multe puncte din spital.
Acestea conțin întrebări legate de calitatea serviciilor primite, despre tratamentul primit, dacă pacientul a fost informat corespunzător, dacă a fost satisfăcut de calitatea hranei, a infrastructurii din spital, a curățeniei, și altele.
Cristina Bulbescu