Campania „Primul zâmbet” a ajuns la 100 de mămici din Maternitatea Brașov

Publicat de MIRELA ROTAR, 22 noiembrie 2018, 08:14
Prin această campanie, 3.000 de mame din 30 de maternități din țară primesc câte o cutie cu lucruri necesare pentru nou-născuții lor.
Campania are la bază modelul finlandez, The Finnish Box, care presupune o cutie care conține diverse lucruri necesare primelor zile din viața nou-născutului, lucruri care, pentru părinții din comunitățile defavorizate, reprezintă un real ajutor, arată dr. Valeria Badea, managerul Maternității din Brașov.
Campania se dorește a fi începutul unei bune practici în România, care să ajute mamele în noul lor rol și să le ofere informații utile legate de importanța controalelor medicale și a îngrijirii corecte a celor mici, arată dr. Gabriela Alexandrescu, președinte executiv Salvați Copiii România.
Campania „Primul zâmbet” se derulează cu implicarea Kaufland România, arată managerul companiei, Katharina Scheidereiter.
Vali Blajovan