„Birouri digitale” E.ON în opt municipii

Publicat de radiomures, 9 iunie 2015, 13:12 / actualizat: 9 iunie 2015, 14:16
„Birouri digitale” E.ON în Centrele de Relaţii Clienţi din opt municipii reşedinţă de judeţ.
La 6 luni de la inaugurarea sa, sistemul self-service E.ON MyOffice este utilizat zilnic de sute de persoane. Astfel, doar prin atingerea touchscreen-ului consolei, consumatorii pot obţine informaţii despre condiţiile de contractare, facturare sau îşi pot tipări singuri ultimele 2 facturi emise. La Tîrgu-Mureş, sistemul E.ON MyOffice funcționează la sediul Centrului de Relatii cu Clientii, situat pe str. Gheorghe Doja nr.64-68.
Purtătorul de cuvânt al E.ON România, Adela Boțan:
Acest sistem self-service este disponibil pentru clienţii E.ON din Iaşi, Sibiu, Cluj-Napoca, Tîrgu-Mureş, Bacău, Suceava, Timişoara şi Baia Mare.
El completează serviciile oferite de platforma E.ON Myline, prin intermediul căreia clienţii au acces la informaţii privind gestionarea consumului de gaz sau electricitate.
Prin E.ON Myline se poate activa factura electronică, ce poate fi vizualizată imediat după emitere, existând și posibilitatea de plată online, prin intermediul cardului bancar, fără perceperea unui comision.
Vali Russu
Foto: www.tion.ro