Asociaţia magazinelor online estimează o creştere a comerţului electronic

Publicat de MIRELA ROTAR, 12 noiembrie 2020, 11:10
Asociaţia magazinelor online estimează o creştere cu 20% a vânzărilor de Black Friday. Mai mult de jumătate dintre români vor cumpăra cel puţin un produs în cadrul campaniei de reduceri din acest an, potrivit unui studiu publicat astăzi, la care au luat parte peste 2.000 de persoane din înteraga ţară.
Cercetarea evidenţiază o preferinţă crescută pentru mediul online în rândul potenţialilor cumpărători. Astfel, 46% dintre aceştia se gândesc prima oară la un magazin online, în creştere faţă de anul trecut.
În privinţa produselor pe care românii doresc să le cumpere se observă un interes crescut pentru cele destinate întregii familii, precum electrocasnice şi televizoare, dar şi pentru telefoane mobile, laptopuri, îmbrăcăminte şi încălţăminte. Pentru ridicarea coletelor comandate cu această ocazie, peste 600 de oficii poştale vor fi deschise sâmbătă şi duminică. În acest interval, livrarea pachetelor va fi posibilă la cerere şi direct la uşa destinatarului, în toate localităţile din ţară.