Aquaserv introduce SMS-ul pentru comunicare

Publicat de MIRELA ROTAR, 28 februarie 2018, 20:09 / actualizat: 6 octombrie 2018, 11:17
Acest sistem reprezintă un instrument modern şi performant cu ajutorul căruia informaţiile ajung la clienţi în timp real, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei, Nicu Tomulețiu:
Sistemul funcționează deja automat pentru clienții care au pus la dispoziția companiei un număr de telefon mobil. Ce pot face cei care nu l-au furnizat companiei, dar vor să primească informații, ne spune purtătorul de cuvânt al companiei, Nicu Tomulețiu:
Acesta nu este singurul serviciu care facilitează obținerea și transmiterea de date între companie si clienți. Reprezentantul Aquaserv ne-a reamintit de contul aqua-online:
Compania Aquaserv atrage atenția că probleme cu avarii la țevile de alimentare cu apă potabilă pot apărea nu doar în condiții de ger, ci și la încălzirea bruscă a vremii.
Bianca Tomuț/ Evelina Racoțean