Analiștii estimează încasări de peste 400 de milioane de euro de Black Friday 2022
Publicat de Rotar Mirela, 6 noiembrie 2022, 12:24 / actualizat: 6 noiembrie 2022, 14:08
Potrivit unei analize de specialitate, cea de-a 12 ediţie a ‘Black Friday’ debutează, în România, sub auspiciile inflaţiei, însă analiștii economici anticipează că românii vor cheltui sume semnificative cu ocazia reducerilor.
Estimările Frames relevă faptul că, după un an 2021 în care Black Friday a generat încasări de aproximativ 350 milioane de euro (la nivelul întregii luni noiembrie/online&offline), în 2022 s-ar putea depăşi borna de 400 milioane de euro.
Companiile din zona de retail (fashion, IT&C, bricolaj, beauty, food etc susţin că în preferinţele vânzărilor se vor afla produsele de îmbrăcăminte şi încălţăminte, alături de cele din zona de Beauty.
În ceea ce priveşte valoarea medie a coşului de cumpărături, în online, aceasta va trece de nivelul de 500 de lei, faţă de 450 de lei cât a fost anul trecut.
În România, „Black Friday” a fost stabilită pentru data de 11 noiembrie, însă lanțuri mari de magazine au furat deja startul.