Activitatea taximetriștilor brașoveni, în vizorul OPC

Publicat de radiomures, 11 februarie 2016, 11:10
„Un consumator informat este un consumator protejat” – așa se numește campania demarată de OPC Brașov, prin care clienții sunt informați asupra drepturilor pe care le au la folosirea taxiurilor din oraș.
OPC Brașov a realizat pliante cu drepturile pe care le au clienții dar și obligațiile acestora atunci când apelează la un taxi, spune cms.șef al CRPC, Sorin Susanu.
Clienților nu trebuie să accepte o cursă fără pornirea aparatului de taxat, și sunt obligați să solicite bonul fiscal la terminarea deplasării. Dacă nu-l primesc, pot chiar să nu achite cursa, spune Sorin Susanu.
După ce reclamațiile vor ajunge la OPC sau la dispeceratele firmelor de taxi, şoferii indisciplinaţi vor fi sancţionaţi, spune preşedintele Camerei Taximetriştilor din Judeţul Braşov, Grigore Todoran.
Până la această dată, doar două firme de taxi din Brașov au răspuns la inițiativa OPC Brașov.
Vali blajovan
Foto: newsbv.ro