A crescut numărul de reclamaţii la protecţia consumatorilor Mureş.
Publicat de radiomures, 25 ianuarie 2012, 00:00
În acest an au crescut numărul de reclamaţii, mai ales cele care vizează firmele de prestări servicii, a anunţat comisarul şef adjunct de la Protecţia Consumatorilor Mureş, Csomoss Miklos.
Instituţia înregistrează lunar diverse reclamaţii de la consumatori, unele nici nu fac obiectul de control al Protecţiei Consumatorilor.
În acest început de an, atipic pentru luna ianuarie, s-au înregistrat deja 80 de reclamaţii, ce vizează mai ales sectorul de servicii, a declarat comisarul şef adjunct de la Protecţia Consumatorilor Mureş, Csomoss Miklos Gyorgy, în cadrul Colegiului Prefectural de astăzi:
Din acest motiv, în acest an, Protecţia Consumatorilor se va axa pe controale şi informări privind prestările de servicii, care includ firme de transport, saloane de înfrumuseţare, servicii turistice, de asigurare şi altele.
Adela Moldovan