Proiect pentru eficienţa serviciilor electronice la Tg.Mureş.
Publicat de radiomures, 20 ianuarie 2012, 00:00
Primăria a implementat proiectul „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în municipiul Tîrgu-Mureş”, într-o perioadă de 24 de luni, începând cu anul 2010.
Prin acest proiect s-a creat o reţea care interconectează primăria cu 11 centre bugetare şi servicii subordonate, ceea ce contribuie la fluidizarea transmiterii informaţiilor.
Prin introducerea unei aplicaţii de gestiune internă s-a redus timpul de procesare a datelor.
Tot prin acest proiect au fost achiziţionate 50 de calculatoare, 4 servere şi mai multe licenţe pentru programe informatice.
Obiectivul final al proiectului este o interacţiune sporită între cetăţeni, administraţia publică locală şi mediul de afaceri.
Valoarea totală a proiectului este de peste 3 milioane de lei, din care peste 90% sunt fonduri nerambursabile.
Raluca Creţ