Judeţul Braşov introduce sistemul integrat de management în administraţie, conform standardelor europene
Publicat de MIRELA ROTAR, 3 mai 2018, 16:25 / actualizat: 6 octombrie 2018, 21:11
Consiliul Judeţean Braşov implementează proiectul „Sistem de management integrat la standarde europene, pentru administrația județului Brașov”.
Acest lucru înseamnă sprijinirea autorităților și instituțiilor publice locale, atât din regiunile mai dezvoltate, cât și din regiunile mai puțin dezvoltate, să introducă managementul calității.
Scopul proiectului, care este implementat cu ajutorul fondurilor europene, este îmbunătățirea procesului de furnizare a serviciilor oferite de administrația publică locală din județul Brașov, prin introducerea, certificarea și utilizarea instrumentelor de management al performanței în administrația publică.
Aplicarea acestor instrumente de management al calității va determina creșterea transparenței, eticii și integrității personalului din administrația publică, în toate unităţile administrativ teritoriale din judeţ, după cum ne-a explicat Adrian Veştea, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov:
Valoarea totală a proiectului depăşeşte 500 de mii de lei. Consiliul Judeţean Braşov va fi implicat timp de 16 luni în analiza si planificarea activităților.
Beneficiarii acestui proiect, vor participa la cursuri de perfecționare în managementul performanței și vor beneficia de două schimburi de experiență cu autorități, instituții, organisme publice din ţară şi străinătate, pentru a avea acces la modele de bune practici în domeniu.
Dorin Dușa/ Evelina Racoțean