Prestările de servicii, cele mai reclamate la Protecţia Consumatorilor Mureş
Publicat de radiomures, 5 iulie 2016, 12:23
Potrivit raportului pe primele şase luni ale anului, prezentat azi de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, 75% dintre reclamaţii vizează acest sector.
Astfel, în primul semestru s-au înregistrat 983 de plângeri, 71% dintre acestea fiind întemeiate, restul fiind redirecţionate sau clasate.
Cele mai multe au vizat serviciile de distribuţie a gazelor naturale sau curentului electric, dar şi seviciile de telefonie mobilă, spune comisarul şef adjunct, Marcela Achim:
Peste 75% sunt reclamaţiile privitoare la servicii, distribuţie de gaze, curent electric, telefonie fixă şi telefonie mobilă. Pe locul doi sunt cele referitoare la produse, respectiv garanţii. Sunt foarte puţine reclamaţii legate de produse alimentare şi intermediere locuri de muncă.”
Consumatorii au fost despăgubiţi prin restituirea contravalorii produselor sau serviciilor cu aproape 80.000 de lei.
Sanda Viţelar