Cei care caută informații de la RAR pot discuta cu RAReș
Publicat de APETRI MARGARETA, 1 octombrie 2024, 14:09 / actualizat: 1 octombrie 2024, 23:43
RAReș este cel mai nou „angajat” al Registrului Auto Român, un specialist virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor 24 de ore din 24, pe site-ul Registrului.
Asistentul oferă răspunsuri la întrebări referitoare, de exemplu, la data expirării verificării tehnice sau informații despre ce trebuie făcut în cazul pierderii cărții de identitate sau pentru programarea la o reprezentanță.
Purtătorul de cuvânt al RAR, Roxana Dima.
Chat-botul Rareș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, Rareș va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate.
Cu ajutorul chat-bot-ului, RAR își propune să simplifice accesul la informațiile despre serviciile și procedurile instituției, iar acesta este disponibil atât de pe computer, cât și de pe telefon.
Autor: Raluca Creț